...
marbelle@marbelle.pl
785 63 63 63
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN
PolskiAngielski
Zaloguj się Załóż konto
Strona główna » Zwroty, wymiana, reklamacje
Kontakt
  • Marbelle Sp. z o.o.
  • Marbelle sp. z o.o.
    ul. Gdańska 1
    48-100 Głubczyce
    NIP: 748 158 97 24
  • E-mail:marbelle@marbelle.pl
  • Telefon785 63 63 63
  • Godziny działania sklepupn - pt 9.00 - 16.00, sob 10.00 - 14.00

Zwroty, wymiana, reklamacje

Jeżeli okaże się, że produkty, które zamówiłaś są za duże, za małe, za krótkie, za długie lub po prostu nie leżą na Tobie, tak jak powinny, masz pełne prawo zwrócić je do nas bez podawania przyczyny – w terminie 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.

Jak dokonać zwrotu?

1. Towar, który chcesz zwrócić, musi być bez oznak używania oraz bez niepożądanych zapachów. Produkt musi podsiadać wszystkie metki i być zapakowany w oryginalne opakowanie.
2. Upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest poprawny numer konta, na który mamy zwrócić środki.
3. Paragon lub fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu umieść z towarem, który chcesz zwrócić w oryginalnym pudełku.
4. Nadaj przesyłkę wybranym przez siebie kurierem bądź za pomoc Poczty Polskiej i wyślij ją na adres:

  • Marbelle sp. z o.o.
  • ul. Kościelna 8/2, 47-400 Racibórz
5. Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi do 14 dni od doręczenia przesyłki do naszego magazynu.
6. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Zwrotu należności dokonamy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki zwrotnej.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Jak dokonać wymiany?

Zapakuj nieużywany towar i wyślij go wraz z formularzem wymiany na adres:

  • Marbelle sp. z o.o.
  • ul. Kościelna 8/2, 47-400 Racibórz

POBIERZ FORMULARZ WYMIANY

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez Marbelle sp. z o.o. produkty są nowe i nieużywane.
Aby zareklamować produkt należy go odesłać na adres:

  • Marbelle sp. z o.o.
  • ul. Kościelna 8/2, 47-400 Racibórz

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.

Więcej informacji dotyczących zwrotów, wymiany i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie Zakupów.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu